Kundeservice

Generelle leveringsvilkår

Ming Restaurant Harstad har som  målsetting å få 100% fornøyde kunder. Vi vektlegger å få til en profesjonell og seriøs adferd både ovenfor kundene, ovenfor våre ansatte og offentlige myndigheter. Dersom du som kunde ikke har fått den servicen du mener å ha krav på setter vi pris på at du gir oss beskjed. Send oss gjerne innspill på e-post på forhold som du mener kan forbedres. Vi tar også gjerne imot tips på ting du savner på menyen.

Minimiumbestilling

Det er ingen minimumsbestilling!

Bestill på nett

Du kan enten bestille online her eller på telefon 77062400. Våre åpningstider er 14-23 (kjøkkenet stenger 2230) men du kan godt legge inn bestilling tidligere og angi hvilket tidspunkt du ønsker å hente maten (vi kjører ikke lenger ut mat).  Etter bestillingen får du en kvittering på epost på at ordren er godkjent. Får du ikke til å bestille på nett kan du ringe 77062400 og bestille via telefonen. Vær oppmerksom på at det kan være ventetid på telefon i travle perioder.

Når er maten ferdig?

Normal går det 10-15 minutter fra du bestiller til maten er ferdig. Av og til når det er stor pågang kan det gå litt lengre tid før levering. Du kan også angi i bestillingsskjema klokkeslett når du ønsker å hente maten.

Spørsmål om menyen?

Har du spørsmål om menyen eller andre spørmål kan du ringe Ming Restaurant på nummer 77062400. Vær oppmerksom på at noen av bildene er ment som illustrasjon og rettene som blir servert kan derfor se annerledes ut.

Feil med levering?

Selv om vi prøver så godt vi kan å levere et bra produkt hver gang hender det dessverre en sjelden gang at vi gjør feil. Det kan være seg at vi leverer feil mat eller at kvaliteten ikke er godt nok – eller for eksempel at vi ikke klarer å levere maten innen rimelig tid. Har du opplevd dette kan du fylle ut kontaktskjema eller sende oss en epost til post@kinarestaurant.no så svarer vi så raskt som mulig.

Kontaktskjema

0